poniedziałek, 6 maja 2013

Coca – Cola: „s” w „social media” nie oznacza „sprzedaż”

Coca-Cola, jedna z najbardziej znanych marek konsumenckich na świecie jest także jedną z najbardziej popularnych i aktywnych firm w social media. Właściwie, z ponad 62 milionami „lajków” na Facebooku jest najbardziej popularną marką w największej sieci społecznej na świecie.

Coca – Cola: „s” w „social media” nie oznacza „sprzedaż”

102 rzeczy o marketingu internetowym

Marketing internetowy to strasznie młoda branża.
Spójrz, Google ma zaledwie 14 lat. Co to znaczy dla innych? Przykładowo, 2 lata w SEO to już dużo. Zwłaszcza biorąc pod uwagę szybkie zmiany, aktualizacje algorytmów i ewolucję mediów społecznościowych. Krzywa uczenia się też nie...
102 rzeczy o marketingu internetowym

16 studiów przypadków udowadniających ROI marketingu mobilnego

Czy zwracasz już uwagę na marketing mobilny? Po latach bycia kolejną „dużą rzeczą” telefon może wreszcie być obecną „dużą rzeczą”. Niestety tu pojawia się problem. Większość ludzi nie wie jak tego dowieść. Wspólne badanie Association of National Advertisers i MediaVest...
16 studiów przypadków udowadniających ROI marketingu mobilnego

Jak testować i optymalizować strony docelowe: wskazówki, narzędzia i rady

Dla wielu użytkowników internetu twoja strona docelowa jest twarzą twojej witryny: to ich pierwsze spotkanie z firmą. To dobra wiadomość, ponieważ dobra strona docelowa albo konwertuje gościa w klienta poprzez skłonienie ich do podjęcia konkretnego działania albo kusi ich do tego by...
Jak testować i optymalizować strony docelowe: wskazówki, narzędzia i rady