Średni czas spędzany przez użytkowników na twojej stronie wynosi 4 minuty. Czy to dobrze? Czy raczej powinieneś się o to martwić? Zacząłeś szacować czas spędzony przy jednej wizycie i zadałeś sobie takie pytania:
Czy to wystarczająco długo na ukończenie transakcji e-commerce?
Czy odwiedzający przeczytają wystarczająco dużo treści dobrej jakości aby mogło to ich zmotywować do zapisania się do listy e-mail?
Czy odwiedzający otrzymują wystarczającą ilość informacji w formularzu kontaktowym z drużyną sprzedażową?
Czas w witrynie 2.0 – śledzenie czasu konwersji w Google Analytics
Reklama w internecie, analityka internetowa, programy partnerskie (afiliacyjne) i wszelkie inne sposoby na zarabianie pieniędzy w internecie - Afilioteka
środa, 2 kwietnia 2014
Czas w witrynie 2.0 – śledzenie czasu konwersji w Google Analytics
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz