Nie ma wątpliwości, że obecnie marketing internetowy jest znacznie trudniejszy niż kiedykolwiek. Choć technologia i narzędzia idą do przodu, wszystko inne również się rozwija, a w tym wiele rzeczy na naszą szkodę: koszt targetowania, ruch kwalifikowany itd. Sama ilość i trwanie w konkurencyjnym środowisku, nie wspominając już o coraz bardziej wyrafinowanym i wyedukowanym nabywcy – to wszystko składa się na cele biznesowe, które mogą być nawet poza naszym zasięgiem.
8 mitów, które niweczy twoje wysiłki optymalizacji konwersji
Reklama w internecie, analityka internetowa, programy partnerskie (afiliacyjne) i wszelkie inne sposoby na zarabianie pieniędzy w internecie - Afilioteka
poniedziałek, 29 grudnia 2014
8 mitów, które niweczy twoje wysiłki optymalizacji konwersji
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz